Sıkça Sorulan Sorular

 

 

 

1-Nasıl sipariş verebilirim?                                                                                               

www.mocatrend.com.tr’den sipariş verebilmeniz için sitemize giriş yaparak üye olabilir ya da üye olmadan misafir girişi yaparak kredi kartı,iyzico ve havale/EFT yöntemleri ile ödeme yaparak siparişlerinizi vermeniz mümkündür.

2-Siparişim ne zaman kargoya verilir?                                                                                                                               

Mesai saatleri içerisinde verilen siparişler Saat 15:00’e kadar aynı gün kargoya teslim edilir.Mesai dışı verilen siparişler bir gün sonraya sarkar.İl ve ilçelere göre teslimat süreleri 1 - 3 iş günü içinde değişmektedir.Ancak kargo firmalarına getirilen kota sınırlaması nedeniyle teslimat süreleri kotaya bağlı olarakta değişebilmektedir.Cumartesi saat 12:00’den sonra ve Pazar günleri verilen siparişler mesai dışı olunduğu için kargo çıkışı olarak Pazartesi günü yapılmaktadır.

3-Kapıda ödeme ve Kapıda Kredi Kartı seçeneği var mı?                                                              

 Hayır. Kapıda ödeme ve Kapıda Kredi Kartı ile ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

4- Kargo ücretli mi? Kargo ücreti ne kadar?                                                                                                     

 Kargo bedeli üründen ayrı olarak ürüne ek olarak desi ağırlığına göre değişmektedir.Sabit bir kargo bedeli bulunmamaktadır.Minimum kargo bedeli 70 TL’dir.

5- Kargo ücretini neden çoklu alışverişlerde ödüyorum ?                                                                                                        

Maalesef ki iyi niyetli kişiler mevcut olduğu kadar art niyetli olup,sipariş verdikten sonra kargosunu teslim almayan müşterilerimiz olması nedeniyle,teslim alınmayan kargo ücretlerini bizler kendi cebimizden gidiş-geliş olarak ödemekteyiz.Ve teslim alınmayan siparişlerin kargo ücretleri bizlere ek maliyet olarak yansımaktadır.

6- Sipariş verdikten sonra teslim alınmayan siparişlerin kargo ücretlerini ödiyecek miyim?                                                 

Sorumluluk sahibi ver nihai tüketici kargonusu almalıdır.Mücbir sebep hariç.Gerekçeli sebebi yoksa teslim alınmayan siparişlerin kargo ücretleri iadeye düşerse geliş-gidiş olarak düşülerek iadesi yapılmaktadır.Siparişin tekrardan çıkarılmasının talep edilmesi halinde ek kargo ücreti tekrardan tahsil edilir.

7- Kredi kartı ile ödemelerde kart bilgilerim güvence altında mı?                                                          

 Web sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde kredi kartı kullanımlarınız SSL sertifikası ile güvence altına alınmaktadır.

8- Şikayetlerimi Nasıl Bildirebilirim?                                                                                          

Şikayetlerinizi mocatrend.com.tr ya da web sayfamızın alt kısmında yardım kısmından şikayet talebi oluştur kısmından taleplerinizi bildirebilirsiniz.

9- Aynı gün teslimat yapıyor musunuz?                                                                                                                   

İstanbul’un belirli ilçelerine aynı gün teslimatımız bulunmaktadır.İl,ilçe dışına ve Yurtdışına bu süreler değişmektedir.

10- Üye Olmak Ücretli midir? 

Sipariş verebilmek, indirim ,kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Üye olmak için herhangi bir ücret yoktur.

11- Üye Olanlar İçin Telefon Bilgisi Neden İsteniyor?                                                                                                                                       

Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız ve kargo takip numaralarının gönderilmesi için istemekteyiz.

12- Üye Bilgilerimi Nasıl Güncellerim?                                                                                                                              

Üye Panelim menüsünden bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

13- Üyelik Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?

Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

14- Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda sağ üst köşede bulunan sipariş izleme bölümünden takip edebilirsiniz.Sipariş oluştururken vermiş oldugunuz telefona kargo takip linki gelmektedir .

15- Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim? / Siparişi Verdim Şimdi Ne Yapmalıyım?

Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için "Alışverişi Tamamla" butonuna tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.

16- Alışveriş Sepeti Nedir?

İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce sepetinize ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz sistemden çıkmanız durumunda veya internet tarayıcınızı kapattığınızda dahi saklanır ve bir sonraki girişinizde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ancak ürünün ilgili stoğu sadece siz alışverişinizi tamamladığınız zaman tarafınıza ayrılacaktır.

17- Alışveriş Yapmak İçin Kredi Kartı Bilgilerimi Girmek Zorunda mıyım?Teslimat sırasında kimse yoksa ne yapılmalı?

İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan EV SSL Sertifikası tarafından korunmaktadır ve kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

18- Kargom/Siparişim Ne Zaman Ulaşır?Teslimat sırasında kimse yoksa ne yapılmalı?              

Siparişleriniz 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir. Adrese teslimat seçeneğinde siparişiniz kargoya verildikten sonra Aras Kargo aracılığıyla 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilir.Mobil bölgelerde teslimatların biraz daha uzun sürebileceğini lütfen dikkate alınız.Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimatınız ilk iş günü içerisinde yapılacaktır.

19- Sitenizde Yaşadığım Problemler İle İlgili Kiminle İrtibata Geçeceğim?Teslimat sırasında kimse yoksa ne yapılmalı? 

Sitemizde yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için +90-530-644-47-51 whatsaap hattına mesaj atabilirsiniz ya da mocatrend.com.tr adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.

20- Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?Teslimat sırasında kimse yoksa ne yapılmalı?                                                                                     mocatrend.com.tr MOCATREND markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimizin tamamı orijinaldir.

21- Ürünler Olmadığı Takdirde Değişim Yapılabilir mi?                                                                                 

Sitemizde moda ve giyim ürünleri satıldığından bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi yaşarsanız ürünü iade ve değişim şartlarına göre otuz (14) iş gününde tarafımıza göndererek değiştirebilirsiniz.

22- Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?                                                                                        

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin karoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce üye iseniz hesaplarım kısmında iade talebi oluştur kısmında,üye değilseniz web sitenin en alt kısmından yardım alanın iade ve değişim talebi oluştur kısmından iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (14) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

23- Ürünümü İade Etmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?                                                                                                        

Sağ üst köşede yer alan hesabım bölümünden, dilerseniz iade nedeni veya not yazarak da yazarak ve fatura ile beraber iade talebi oluşturabilirsiniz. Ekiplerimiz tarafından incelenecek en kısa zamanda tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Ürünleriniz elimize ulaştığı andan itibaren en geç 1-14 iş günü içerisinde para iadeniz yapılacaktır. İade kargoların ödemesi müşteriye aittir. 

24- Aradığım Ürüne En Kolay Nasıl Ulaşırım?

Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuz dan, aradığınız ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız. Ya da üst menü den ve sol menüde filtrelerden ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategoriler vasıtası ile ulaşabilirsiniz

25- Defolu Ürünlerde Kargo Ücreti Bana Ait mi ?    

Hayır.Defolu ve hatalı ürünlerde kargo ücretleri tarafımızdan karşılanmaktadır.

26- Değişim ve İade Süreci Geçen Ürünlerin İadesini Nasıl Yaparım ? 

Tüketici haklarında belirtilen iade süreci 14 gündür.Siparişiniz size ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde iade ve değişim sağlayabilirsiniz.Yasal sürenin 14 günü geçmesi durumunda insiyatif Mocatrend Teks.San.Tic.Ltd.Şti.dir.

27- Yurtdışından Sipariş Verebilir miyim ? 

Evet.İster üye olarak,ister üye olmadan sipariş verebilirsiniz.Teslimat için adres bilgilerinin ve posta kodunun doğru ve eksiksiz bir şekilde girilmesi zorunludur. 

28- Yurtdışından Sipariş Verirsem Kargo Ücreti Ne Kadardır ?

Yurtdışı siparişlerinde verilen siparişlerin desi ağırlığına göre değişmektedir.Sabit bir kargo ücreti yoktur.

29- Yurtdışı Siparişlerinde Gümrük Vergisi Kime Aittir ?

Yurtdışı siparişlerinde gümrük vergisi siparişi verene aittir.Çünkü her ülkenin gümrük vergisi farklıdır ve bazı ülkelerde gümrük vergisi alınmamaktadır.

30- Yurtdışı Siparişleri Kaç Günde Teslim Edilir ?

Yurtdışı siparişleri 7-14 gün arasında teslimat sağlanır.

31- Yurtdışı Siparişlerinde Teslimat Hangi Ülkelere Yapılır ?

Dünyanın herhangi biryerinde bulunan tüm bölgelere gönderim sağlıyoruz.

32- Yurtdışı Siparişlerinde Gönderimi Ne ile Sağlıyorsunuz ?

Tüm gönderilerimiz hızlı ulaşması için uçakla sağlanmaktadır.

33- Yurtdışı Siparişlerinde Gönderimdeki Aksamalar Neden Kaynaklanmaktadır ?

Genelde aksamalar gümrük işlemleri sırasında gümrük yoğunluklarından kaynaklanmaktadır.Bizlere verilen siparişler en geç 1-3 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir.

34- Yurtdışı Siparişlerinde Gönderimdeki Kargomu Nasıl Takip Ederim ?

Kargo firması tarafından sisteme kayıtlı telefon ve mail adresinize bilgi verilmektedir.Bizler tarafından ise sisteme kayıtlı mail adresinize siparişinizin izlenmesi için ve kargonun teslim edildiği gösteren belge ile link yapısı mail olarak gönderilmektedir.

35- Yurtdışı Siparişlerinde İade ve Değişim Süresi Var mıdır ?

Yurtdışı siparişlerinde gümrük durumu söz konusu olduğu için malesef iade ve değişim söz konusu değildir.

36- Yurtdışı Siparişlerinde Teslim Alınmayan Ürünlere Ne Olmaktadır ?

Yurtdışı siparişlerinde 1 ile 6 ay arası teslimat bölgesinde bekleyen siparişler kargo firmasının emanet kısmında bekletilmektedir.Daha kargo firmaları tarafından ihtiyaç sahiplerine açık artırmayla satılmaktadır.

37- Yurtdışı Siparişlerinde Gümrük Vergisi Ödemeden Siparişim Teslimata Gelir mi ?

Hayır.Gümrük vergisi ödenmeyen siparişler alışveriş yapılan ülkenin gümrük tarafında bekletilmektedir.

38- Ücretsiz Kargoların Kargo Ücretleri Kime Aittir?

Ücretsiz gönderilen siparişverin kargo ücretleri tarafımızdan karşılanmaktadır.Ancak iade ve değişim sağlanması durumunda kargo ücretleri yansıtılmaktadır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

                                                                                                     

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR