MADDE 1- TARAFLAR

1.1- SATICI:

Ünvanı :Moca Trend Tekstil Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
Adresi : Mehmet Nesih Özmen Mah. Savaş Cad. No:14 Çınar İş Merkezi Kat:2

Telefon :05306444751

Fax : - 
E-mail:[email protected]

1.2- ALICI:


Adı/Soyadı/Ünvanı : {TESLIMATALICI}
Adresi:{TESLIMATADRES}
Telefon:{TESLIMATTELEFON}
E-mail:{TESLIMATEPOSTA}

 
MADDE 2- KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait Moca Trend Tekstil Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN

Tarih : {TARIH}
Ürün Adı  Adet  Toplam Ürün Tutarı 



Ürünlerin cinsi ve türü,miktarı,marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.
 
Ödeme şekli: {ODEMETIPI}
Teslimat adresi: {TESLIMATADRES}
{ODEMETIPI} ile Toplam {ODENENTUTAR}

MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
 
4.1- ALICI, {FIRMAUNVAN} internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 3 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesininden SATICI sorumlu tutulamaz.
4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.
4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.
4.8- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.


MADDE 5- CAYMA HAKKI

ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur.( (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.) Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. C

 

385 Sıra No'lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği'nin 4. maddesi uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza gönderilmiş olan faturanın alt kısmına açılacak iade bölümüne eksiksiz olarak adınızı, soyadınızı, adresinizi yazmanız, iade edilen mala ilişkin cins, miktar, birim fiyat ve tutarı da belirttikten sonra imzalayıp tarafımıza ürün ile birlikte geri göndermeniz gerekmektedir.

 

Alıcı tarafından sipariş edilmeyen malın teslimi veya hizmetin sunulması durumunda, ürünün kullanılması veya hizmetin tüketilmesine ilişkin durumlar saklı kalmak kaydıyla, Satıcı, Alıcı'ya karşı herhangi bir talepte bulunamaz.

 

 

MADDE 6- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

-Taşınabilir Bilgisayar (Orijinal işletim sitemi kurulduktan sonra iade alınmayacaktır.)
-Her türlü yazılım ve programlar
-DVD, VCD, CD ve kasetler
-Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
-Hür türlü kozmetik ürünleri
-Telefon kontör siparişleri

 

 

 

MADDE 7- ÜRÜNÜN TESLİMAT ŞEKLİ VE KARGO ÜCRETİ

 

Teslimat kargo şirketi aracılığı ile Alıcının yukarıda belirtilen adresinde elden teslim şeklindedir.  Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi Satıcı edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir.  Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun Satıcı'ya geri iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de Alıcı'ya aittir.

Paketleme, kargo ve teslim masrafları Alıcı tarafından karşılanmaktadır.  Kargo ücreti 15 TL olup kargo fiyatı sipariş toplam tutarına eklenmektedir. Ürün bedeline dâhil değildir.

 

 

MADDE 8- TESLİMAT KOŞULLARI 

 

Siparişleriniz, alındıktan sonra kargoya teslim edilir. Kargo şirketi tarafından 16:00 ya kadar verilen siparişler il içindeyse aynı gün teslim edilir.Saat 16:00 dan sonra verilen siparişler 1 gün sonra kargo şirketine verilip,tarafınıza 1-3 iş günü içerisinde teslim edilir. Ürün stoklarımız kalmamış ise müşteri hizmetleri tarafından bilgilendirilerek iptal veya değişim işlemleri yapılmaktadır.

Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve pazar günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili size bilgi verilecek ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir.

Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir. Bu durum da; ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en az 3 (üç) gün en fazla 15 (on) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

 

 

MADDE 9- ÜRÜN BEDELİNİN İADE PROSEDÜRÜ

 

Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa;

Alıcının cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi kararı ile Tüketiciye bedel iadesine karar verilmesi durumlarda, Satıcı bankaya iade bedelini tek seferde ödemektedir. 

Kredi ya da hesap kartı ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda Satıcı Alıcı'ya nakit para ile ödeme yapamaz.  Alıcı, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

Alışveriş kapıdan ödeme ile ya da havale/EFT ödeme seçenekleriyle yapılmışsa;

Bu durumda iade Alıcının belirttiği hesaba, hesabın fatura adresindeki kişinin adına olması şartıyla havale/EFT şeklinde yapılacaktır

Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir

Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir.

İade ve değişimde kargo ücreti gidiş ve geliş olarak alıcıya aittir.Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız içeride ki bakiyenizden düşülecektir.

 

 

MADDE 10- ÖZEL ŞARTLAR 

 

İndirimli ürünlerde yapılan alışverişlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

 

MADDE 11- YÜRÜRLÜLÜK

 

ALICI, Site üzerinden verdiği siparişe ait ödemeyi gerçekleştirdiğinde işbu sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır. SATICI, siparişin gerçekleşmesi öncesinde işbu sözleşmenin sitede ALICI tarafından okunup kabul edildiğine dair onay alacak şekilde gerekli yazılımsal düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.

ALICI, www.mocatrend.com.tr internet sitesi üzerinden verdiği siparişe ait ödemeyi gerçekleştirdiğinde işbu sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır. 12(on iki) maddeden ibaret bu Sözleşme, taraflarca okunarak, [fatura-tarihi] tarihinde, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir

 

 

MADDE 12- YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

SATICI

Moca Trend Tekstil Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

ALICI

{TESLIMATALICI}